Katalóg firiem Hodnotenia firiem Dopyty pre firmy Firmy na mape Videoprezentácie Fórum
Hodnotenia firiem


 

Hodnotenia firiem

 FIRMA: ASF FENIX SECURITY, s. r. o.
Luzry..zamestnavaju ciganov a neschonych dochodcov
2024-02-27 16:30:30 Negatívna skúsenosť

 FIRMA: autoenzo s.r.o.
V roku 2018 sme v AutoEnzo kúpili octaviu. Boli sme s ňou spokojní. Koncom roka 2023 som mal nehodu a preto som hľadal nové auto. Asi 4. januára 2024 sme išli do AutoEnzo, kde nám predávajúci ponúkol takú istú octaviu. Verili sme mu, nemali sme dôvod pochybovať. Pri skúšobnej jazde som mu povedal, že auto neťahá, že je zlé turbo. Presvedčil ma, že turbo je nové a je teraz po repase. Veril som mu a auto sme kúpili. Zaplatil som 540€ za prihlásenie auta, keď bude prihlásené, ozve sa. 12.1.2024 v piatok sme auto vyplatili 4800€ a prevzali sme ho. V nasledujúci pondelok som bol u môjho mechanika, aby pozrel auto, či je všetko v poriadku. Povedal, že turbo repasované nie je, je staré a tečie z neho otej. Sú striekané a robené podbehy, deravý výfuk, tesnenie pod hlavou je menené, že bolo robené niečo s motorom. Hneď som išiel do bazáru. Na podbehy povedal, že on mi netvrdil, že auto nie je striekané, že motor on nerobil, že to v Nemecku robili za to nemôže. Turbo tiecť nemôže, tvrdil. Ale vedel o tom a nič nepovedal. Toto bolo 15.1.2024. Povedal, že v škodovke vybaví kameru a pozrieme to, že olej bude tiecť od motora. Asi po dvoch týždňoch v škodovke zistili, že to tečie od turba, tak si vymysleli, že treba premerať tlak oleja v motore, to ubehli ďalšie dva týždne. Keď bol tlak dobrý a konečne uznali, že turbo je zlé, čo som tvrdil od začiatku, tak mi dali termín v škodovke na 21.2.2024 po viac ako 5 týždňoch od nahlásenia závady na aute. Do tejto doby na aute nič nespravili, nevymenili. 21.2.2024 mali turbo vytiahnuť, ďalší deň ho mali zreklamovať (lebo je údajne v záruke) a na ďalší deň nahodiť. Taká bola dohoda. Bolo mi oznámené, že turbo nereklamovali, že keď to dávali dole zistili, že je tam poškodený nejaký zväzok káblov a nejaké plastové koleno, že to objednali, príde to v piatok a nahodia to. Keď to nestihnú nahodiť v piatok, tak v pondelok 26.2.2024 to spravia. Takže z turba tečie olej a oni menia zväzok káblov. To už bolo veľa a šiel som osobne do bazáru a chcel som nejaký doklad o tom, že auto nemám a reklamujem ho. Majiteľ mi dal reklamačný list s dátumom 23.2.2024 a že auto bolo prevzaté do servisu 21.2.2024 a že im plynie 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie, ktorá im už podľa mňa dávno ubehla. Ja auto reklamujem od 15.1.2024 a on si dá dátum od 21.2.2024 a 30 dňovú lehotu na vybavenie reklamácie. Takže 12.1.2024 sme auto kúpili. Dnes 26.2.2024 od 21.2.2004 som momentálne bez auta a bazáru plynie 30 dňová lehota na reklamáciu. Toto je seriózny prístup predajcu? Za mesiac a pol nespravil nič len oddiaľoval výmenu turba a teraz ďalších 30 dní. Nemám ani auto a ani peniaze, ktoré som zaplatil.

Ľuboš
2024-02-26 19:40:44 Negatívna skúsenosť

 FIRMA: Slovak Parcel Service s r.o.
najhoršia dopravna spoločnosť, človek nevie, kedy mu balik príde, lebo ani len sms neposlu
Andrea
2024-02-16 13:00:48 Negatívna skúsenosť

 FIRMA: DIABRO Ján Pálka
napíšem až(ak) sa mi ozve realizátor.
Ľuboš Michálik
2024-02-15 12:17:04 Neutrálna skúsenosť

 FIRMA: Marek Daniel
Môžem len odporučiť.Dodnutý termín ukončenia prác dokončený v predstihu.
Peter Ivan
2024-02-12 20:14:48 Pozitívna skúsenosť

 FIRMA: Pavol Ondriška
Maximalna spokojnosť.
Roman
2024-02-09 19:27:50 Pozitívna skúsenosť

 FIRMA: JUDr. Branislav Fázik,Pnorf-real estate
Urcite odporucam, palec hore, rychle jednanie a spolahlivost
Janka
2024-02-05 21:30:14 Neutrálna skúsenosť

 FIRMA: Michal Oškvarek
Dobrý deň, som rád že som natrafil na túto “diskusiu”. Dovolím si pridať aj ja nejaké skúsenosti s týmto pánom.
Takže, milý pán Oškvarek, to že Vám ľudia dlhujú peniaze alebo respektíve Vás niekedy v minulosti podviedli, Vám ja samozrejme nezazlievam, ani nič podobné, treba si to riešiť cez súdne cesty, ak už nie je neskoro. Jedno nechápem, nepoznám toľko ľudí ako tu dolu čo sa spomína, ale mne a ešte jednému kamarátovi ste dlžný peniaze už cca tri a pol roka. Už vtedy ste tvrdili, že Vás v minulosti ľudia oklamali a obrali o peniaze, samozrejme, stať sa to môže, ale chcete mi povedať, že Vás každý rok niekto “odrbe” o peniaze? Lebo dám príklad, ak Vás v roku 2018 niekto podviedol, a Vy od roku 2019 až dodnes si požičiavate peniaze, na Vaše rôzne nešťastné biznisy, tak akože budete si celý život požičiavať peniaze a stále sa budete vyhovárať na rok 2018? Aj v roku 2030? Veď preboha, sú na Vás vedené desiatky exekúcii, neplatíte výživné, matka o Vás nechce ani počuť, ak si pozrieme firmy v ktorých figurujete tak každá jedna ma dlh na dph. Takže prosím Vás ja osobne, nebráňte sa stále minulosťou ako Vás podviedli, lebo práve to Vás usvedčuje že si požičiavate ďalšie nemalé peniaze na Váš životík. Zjavne ste dlžný strašne veľa peňazí(podľa komentov) a vrátiť ich je podľa mňa z Vašej strany nereálne, ale tak netreba struhat frajera pred priateľkami aký ste brutálny podnikateľ, keďže Vaše firmy svedčia o inom. Ste obyčajný podvodník, dlhoročný a Vy to viete sám veľmi dobre, žijete vo fikcii a v dlhoch už roky. Ja len dúfam, že tá bublina raz praskne a dostanete to čo Vám patrí.
A ešte na margo tých Vašich kamarátov a Vašich obchodných partnerov, že máte roky, tak ja Vám garantujem, že ich nemáte. Ani kamarátov, ani obchodných partnerov tak ako píšete. Poznám pár Vašich známych, ale už starších známych, nakoľko aj tam ste sa snažili popožičiavať si. Takže suma sumárom, stotožňujem sa s tu dole uvedenými komentármi, ak sa náhodou niekedy bude podávať trestné oznámenie, poprosim Vás tu v komentoch zanechať telefónne číslo, veľmi radi sa pridáme.
Pekný den
Veriteľ 2
2024-02-03 14:41:07 Negatívna skúsenosť

 FIRMA: Slovak Parcel Service s r.o.
Včera, 1.februára 2024, mi SPS kuriér doručil jednu zásielku (z Číny z Aliexpressu cez Maďarsko). Pohyb zásielky som mohol sledovať iba cez Aliexpress, pretože mi SPS neposlalo mail ani sms o doručovaní zásielky. Čiže nemal som ani referenčné číslo zásielky. Zásielku mi doručil. Dnes mi mal doručiť ďalšiu (podľa Aliexpresu). Taktiež bez vopred avíza o doručovaní zásielky a bez referenčného čísla. Podľa Aliexpressu je zásielka označená ako doručená. Ale ja ju nemám. Čiže ju kuriér SPS buď omylom doručil niekomu inému alebo si ju sprivatizoval. A v rezultáte som zatiaľ ja v strate 15€. Som zvedavý ako to bude s ďalšími zásielkami. Zatiaľ mi nosili množstvo zásielok bez nejakých väčších problémov. Raz sa stalo, že si kuriér pomylil domy a prehodil zásielku susedovi do dvora 100metrov od môjho bydliska. Čiže keď mi zásielky zvykol hádzať do môjho dvora, tak to bolo ešte celkom OK. No ale nedoručiť zásielku ?! Nech sa už na mňa nikto nehnevá ?
Pavol
2024-02-02 14:08:05 Negatívna skúsenosť

 FIRMA: Slovak Parcel Service s r.o.
Ráno mi prišla sms že mi príde balík, o 11 hod. sms, že balík bol uložený vo vydajnom mieste v Revúcej. Vzápätí som telefonala kuriérovi, že čakám balík, prečo neprišiel a uložil balík tam. Povedal, že mi nezvonilo číslo tak to poriešil tak. Ani nebol na mojej adrese a mobil som mala od rána pri sebe na normálnom signále. Teraz musím pre balík cestovať 4 km, pričom keď by som zvolila spôsob dopravy do lekárne, bola by doručenie zadarmo. Ale nechcela som cestovať, preto som zvolila možnosť kuriéra domov, ktorý sa to vykašľal úplne. Neodporúčam SPS a svoju skúsenosť budem šíriť ďalej
2024-02-01 13:11:10 Negatívna skúsenosť

<< Späť | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 .. 895 | Ďalšie >>

 

  
  Právne informácie | Reklamé informácie | Kontakt | © 2010 - 2014 VšetkyFirmy.sk TOPlist