Hodnotenia firiem
|
|
Hodnotenia firiem
|
FIRMA: Radka Drinková |
Je mi asi ľúto že nemám skúsenosť. A čo sa neukážeš, ani na Facebooku, no nikde. |
Adamko Tomo |
2024-03-13 21:59:42 |
Neutrálna skúsenosť |
|
FIRMA: Ing. Tatiana Šolcová |
Žiadna snaha pomôcť, jediné kritérium, výška provízie. |
Klient |
2024-03-12 09:04:02 |
Negatívna skúsenosť |
|
FIRMA: Slovak Parcel Service s r.o. |
Mam naozaj zmiesane pocity. Tovar prisiel v podstate hned, ale...
K objednavke tovaru cez e shop som si priplatil dorucenie na adresu a moznost platit cash. (total 4.5€)
Teraz musim zaplatit kartou a ist do alzaboxu pre tovar ktory mi tam kurier nechal, lebo uz nemal cas.
A to mal este balik v aute, ako sam poznamenal.
Nasrat takymto prevadzkovatelom sluzby.
Kolko krat spolocnost zarobi denne na podobnych preslapoch, ked si neplnia povinnosti?
10.000 objednavok denne x 4,5€?
SPS nikdy viac.
|
Stanislav |
2024-03-10 08:56:39 |
Negatívna skúsenosť |
|
FIRMA: Slovak Parcel Service s r.o. |
To čo je za firmu dnes mal dôjsť balík píšu že od 8:00 do 20:00 a balík nikde žiadna SMS žiadne info najhoršia doručovacia služba na Slovensku
|
|
2024-03-05 18:55:49 |
Negatívna skúsenosť |
|
FIRMA: autoenzo s.r.o. |
V roku 2018 sme v AutoEnzo kúpili octaviu. Boli sme s ňou spokojní. Koncom roka 2023 som mal nehodu a preto som hľadal nové auto. Asi 4. januára 2024 sme išli do AutoEnzo, kde nám predávajúci ponúkol takú istú octaviu. Verili sme mu, nemali sme dôvod pochybovať. Pri skúšobnej jazde som mu povedal, že auto neťahá, že je zlé turbo. Presvedčil ma, že turbo je nové a je teraz po repase. Veril som mu a auto sme kúpili. Zaplatil som 540€ za prihlásenie auta, keď bude prihlásené, ozve sa. 12.1.2024 v piatok sme auto vyplatili 4800€ a prevzali sme ho. V nasledujúci pondelok som bol u môjho mechanika, aby pozrel auto, či je všetko v poriadku. Povedal, že turbo repasované nie je, je staré a tečie z neho otej. Sú striekané a robené podbehy, deravý výfuk, tesnenie pod hlavou je menené, že bolo robené niečo s motorom. Hneď som išiel do bazáru. Na podbehy povedal, že on mi netvrdil, že auto nie je striekané, že motor on nerobil, že to v Nemecku robili za to nemôže. Turbo tiecť nemôže, tvrdil. Ale vedel o tom a nič nepovedal. Toto bolo 15.1.2024. Povedal, že v škodovke vybaví kameru a pozrieme to, že olej bude tiecť od motora. Asi po dvoch týždňoch v škodovke zistili, že to tečie od turba, tak si vymysleli, že treba premerať tlak oleja v motore, to ubehli ďalšie dva týždne. Keď bol tlak dobrý a konečne uznali, že turbo je zlé, čo som tvrdil od začiatku, tak mi dali termín v škodovke na 21.2.2024 po viac ako 5 týždňoch od nahlásenia závady na aute. Do tejto doby na aute nič nespravili, nevymenili. 21.2.2024 mali turbo vytiahnuť, ďalší deň ho mali zreklamovať (lebo je údajne v záruke) a na ďalší deň nahodiť. Taká bola dohoda. Bolo mi oznámené, že turbo nereklamovali, že keď to dávali dole zistili, že je tam poškodený nejaký zväzok káblov a nejaké plastové koleno, že to objednali, príde to v piatok a nahodia to. Keď to nestihnú nahodiť v piatok, tak v pondelok 26.2.2024 to spravia. Takže z turba tečie olej a oni menia zväzok káblov. To už bolo veľa a šiel som osobne do bazáru a chcel som nejaký doklad o tom, že auto nemám a reklamujem ho. Majiteľ mi dal reklamačný list s dátumom 23.2.2024 a že auto bolo prevzaté do servisu 21.2.2024 a že im plynie 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie, ktorá im už podľa mňa dávno ubehla. Ja auto reklamujem od 15.1.2024 a on si dá dátum od 21.2.2024 a 30 dňovú lehotu na vybavenie reklamácie. Takže 12.1.2024 sme auto kúpili. Dnes 26.2.2024 od 21.2.2004 som momentálne bez auta a bazáru plynie 30 dňová lehota na reklamáciu. Toto je seriózny prístup predajcu? Za mesiac a pol nespravil nič len oddiaľoval výmenu turba a teraz ďalších 30 dní. Nemám ani auto a ani peniaze, ktoré som zaplatil.
|
Ľuboš |
2024-02-26 19:40:44 |
Negatívna skúsenosť |
<< Späť | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 .. 897 | Ďalšie >>
|